P6 Göteborg

BLANDADE CITAT

Asp #20: "Jag tar den alltid där bak"


Målsman: "Det är inte varje gång man är frigolitfull"


Tequila: "Alltså, jag fick så mycket klubba i halsen"
Bull: "Här har du nått att skölja ner med!"



Torb (om Rybak): "Jag är fortfarande manligare än honom, även om jag är tjej"


Asp #8: "Den där var ju inte inka pillad"


Torb: "Jag har för långa armar, så täckningen till händerna försvinner när jag har gitarren såhär"


Tequila: "Skulle inte du vara nykter ikväll?"
Duckface: "Jo, jag har ju bara köpt ett sexpack Stella!"


Pållen: "Emos är precis som såser, om man gör fel mot dem så skär de sig"


Asp: "Du är så bortskämd, du får sex precis när jag vill!"


Asp #1: "Jag har nått hårt på min andra skinka!"


Asp #1: "Oooh, hjärtslag! Jag blir ju nästan kåt!"


Asp #8: "Du har en jättekuk i din säng och den stör mig när jag ska plugga"


Skoskav: "Typiskt! Jag började svälja för tidigt. Jag gör alltid det."


Asp #1: "Du får jättegärna hälla, men jag kommer inte att svälja allt!"


Spetan: "Peter Siepen har ett snyggt örhänge och Ola Salo är snygg. Då har vi Niclas (Ken)."

 
Asp #21: "Ju mindre tid man får att dricka, ju mindre får man se Skånes penis"
 
 
Asp: "Vem vill inte ligga?"
KR (i en egen värld): "Jaaaa!"
 
 
Asp #20: "Är det här vi går?"
 

 

/Sofi (Robin)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress