P6 Göteborg

Kärlekstrubbel
Jahaja, då har halva p6 fått beundrare, på vitt skilda håll tydligen, och det vankas blind-dates i mängder på fredag. Obehagligt om du frågar mig. Trevligt om du frågar andra. Så vill du se förvirrade o kärlekskranka p6are virra omkring är det till gasquen du skall bege dig på fredag. Oh herregud, har nog inte var riktigt såhär mycket ruljans i gästboken på länge länge... Sedan har dessutom undertecknad fått sig en beundrare. Det är ju alltid najs, Dock har jag inte en susning om vem det är, men det är ju inte pojkvännen iallafalla.... Eller?! Hmmm, han skulle ju börja på P, men det hade väl vart för patetiskt om det vart han iofs =)

Well, nu ska jag nog fortsätta glo på film som den tråkiga variant av p6 som jag är.. Det skulle bli hmmm Borat eller Yrrol. Jag tror det blir Yrrol om jag får bestämma! =) Kram o tjing. / A
kärlekskliniken

Var bara lugn Kärlekskliniken fixar allt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress