P6 Göteborg

BLANDADE CITAT
Här kommer lite blandade och fina citat som legat och väntat i biktafonen under våren och sommaren:
 
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
Lovisa om K.R. och Patrik: "Hon håller fast mig och han tar på mig."
 
 
Gamlingar: "In med snoppen. Nä, men det är ju trevligt på något sätt."
 
 
Lisa till Carl: "Alltså, om du får diarré så är jag ganska nöjd med fis!"
 
 
Lisa (asp 5): "Skratta inte åt hålet mellan mina ben"
 
 
K.R.: "Hur full ska du bli?"
Patrik: "Ibland!"
 
 
Ann: "Inte i ögat!"
 
 
Lisa (asp 5): "Vem är det som luktar fotsvett? Är det jag..?"
 
 
Sofia (asp 11): "Efterfest är ju bara förfest till en annan dag"
 
 
Daniel (asp 2): "Är du dryg nu? Som YES - jääävligt dryg!"
 
 
Daniel (asp 2): "Tänk på barnen i Afrika, de får ingen öl!"
 
 
Sofi (asp 6): "Jag slog i huvudet, sen somnade jag!"
 
 
Daniel (asp 2): "Hon är helt svart i huvudet!"
Kalle (asp 3): "Det kallas neger!!"
 
 
Lisa (asp 5): "Jag har aldrig haft såhär styva nipples!"
 
 
Marie: "Om du vill bli min fru, får du ta en annan man!"
Filip: "Jag vet, men jag håller fast vid dig."
 
 
Okänd: "Drar jag ut min binnikemask får jag hål."
 
 
Bacon: "Rärärä party nu!"
 
 
Marie: "Jag vill inte ha något jävla liv"
 
 
Filip: "Tatuera dig på vänster högerarm."
 
 
 
/Sofi (Robin)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress