P6 Göteborg

Asparnas Ovvefest
I lördags. Alltså den 10 December hade Asparna sin allra första egna sittning. Vilket betyder att de förberett denna sittning alldeles själva!!!!!!!!

Eftersom det var Crossdessing var alla mycket, mycket fina!!!!

Festligheterna började redan klockan 11. Alla är ju inte så pigga själar men vi hade allt några som var där och deltog. (Tror jag, då jag inte befann mig där) Förfesten hölls hos Lovisa! Sjukt Awesome! Denna lördag. den 10 December... Kunde allt hända! Nu ska ni få höra.



Förfest FTW! På något sätt får denna unga sköna dam mig att tänka på Vikingar!


Hällås höll tal! Vart sjukt förvirrad först! Bin laden i klänning? :O Men sedan hängde jag med på vad som pågick!


Självklart bjöds det på some manly love. Om man säger så!!!!!
MER Manly love! 

På festen fans det förrutom manly love även lite töser där! Farligt! Man vet ju vad töser är ute efter.. :O Manly love!!!!!!





SEXYY

FÖRÖVRIGT!!! SÅ KVÄLLENS OUTFIT VAR JU LÄTT EN DELAD ETTA MELLAN JONAS OCH CANDYMAN! TYVÄRR HAR JAG INTGEN BILD PÅ CANDYMANS VACKRA OUTFIT!





Glada Aspar som fick sina overaller :D
Ta hand om de varsamt så de blir fina och röda om ni får färga dem :)

Förövrigt tycker jag att det är as kul att det någon faktiskt kollar bloggen varje dag!!! Helt otroligt! =D Ska nog börja blogga lite mer ^^


Eftersom jag tar alla fotton så kommer jag lixom inte med på bild så ofta! Så tänkte föreviga mitt vackra utseende!

Kramar Frida
Malin

Fan va snygg Spetan va!:D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress