P6 Göteborg

Här är äntligen alla härliga citat från nollningen! ENJOY!
Under nollningen skickades många underbara citat till vår Biktafon(som fortfarande är verksam:0720-227586) och här är dom äntligen....efter en liiiiiiiten försening på någon månad eller två ;)


Niclas "General af Näsa" random:
"Får jag känna på era näsor? Du kan få känna på min!"

Niclas "General af Näsa":
"Ibland är jag lite äcklig"

Niclas "General af Näsa":
"Är det min slips?"
Pekar på Anns tandpetare.

Patrik (General Skägg) INNAN K.R. (General av Tavfs) petar på honom med en penna:
"AHHHHHHHHH!"

Patrik (General Skägg)) om nollningen:
"I värsta fall får man väl mordhota folk"

Niclas "General af Näsa":
"Jag ska nog bli en hora, ni får studentrabatt!"

Malin:
"Linus, vad går din kille för något?"

Marie:
"Fullan ska alltid va nollast."

Niclas "General af Näsa":
"Där är ju mina kläder!"

Niclas "General af Näsa":
Jag blev anfallen av en epilator en gång!

Jessika nolla(Chuck Nollis):
"Jag har ingen kräkrelfex för jag pillar så mycket på bollarna."

Jessika nolla(Chuck Nollis):
"Jag har ett löst skott i min trosa."

Sebbe:
"Jag får nästan klamydia bara av att tänka på det."

Vad Niclas "General af Näsa säger:
"Jag har tänkt köpa en almenacka länge."
Vad phadder Lollo hör:
"Jag har tänkt köpa en nödraket länge."

K.R.:
"Mellan benen brukar funka!"

Malin:
"Hade den också blivit traffuckad? Jag menar traficcad."

Niclas "General af Näsa":
"För att summera det hela: Jag fick precis en shot av två äldre herrar!"

Marie:
"Kan vi inte äta pizza?"
När huvudrätten serverats fin finsittningen.

En tjej i nollegruppen efter en kväll på Sticky:
"Han såg bättre ut på kvällen än på morgonen iaf!"

Gunnar på Kellys:
"Man ska inte dricka öl! Man kan bli beroende."

Johanna B. (Chuck Nollis):
"Ingen smak smakar vad den smakar!"

Anneli om sina skinnvantar:
"Det här är lammkött!!!"

Marie under spårvagnsrejset:
"Vad i helvete, är det tänkt att vi ska stå på den här jävla stationen hela jävla kvällen eller??!!!"

Sophia:
"Det finns munkar i Jonsered. De är helt normala, det har facebook."

Torb:
"Tar du mig i köket? Jävla plommon!"

Niclas:
"Tom, jag måste sitta på dig, det sa vakten."

Niclas:
"Min tunga är tjock och hårig."

Malin Hellman:
"Alltså jag känner bara att jag måste klä av mig!"

Niklas:
"Jag försökte skratta som den där vargen."

"Det var jag som sköt curt consume"  Sebbe phadder
*autokorrekt: cobain

En timma in på pubrundan. Nolla:
"Vart fan är min mun?"

Andreas:
"Vad tränar du?"
Jennifer:
"Jag gillar att Pip Pip Pip"
Andreas:
"Jag tyckte att du sade någonting annat"
Jennifer:
"vadå? simma sa jag."
Andreas:
"Jag tyckte att du sade strippa."

Lina går med flaggan och så utbrister hon:
"Jag fick den mellan benen!"

Kajsa:
"Linus kan ju fan vifta på allt!"

Kajsa:
"Nu är det faktiskt Annelis tur att ha kroppen!"
Anneli:
"Ska jag stoppa in alla fingrarna?"

Anneli:
"Vart är min grej?"
Adriana:
"Du har ingen!"

Jennifer:
"Ät för fan! Ät mina kycklingar!"

K.R.:
"Kläm inte på mitt magmys!"

Asosa till Skägg och Näsa:
"Jag är grym på att vara wingman, det är bara att säga till!"

Nollorna avslöjar: Sexmästaren dricker blod på porrklubb i Göteborg och uttnyttjar sektledare i knarkträsket på Park Lane.

Anneli:
"Åh, vad bra den va!"
Kajsa:
"Åh, vad liten den va!"

"Man blir ju kortare när man ställer sig upp."
Evelien appropå att ställa sig upp från en stol.

Evelien på övningssittning:
"Är ni varma i skorna än eller?"

Sofie angående Jag har aldrig-leken:
"Det är svårt att komma på något dumt som man inte gjort själv"

Douglas:
"Jag skulle kunna hångla med en häst. Jag skulle hångla med en tjej som liknar en häst."

Douglas:
"Jag skulle kunna hångla med en ko!"

Malin(Om sin öl):
"Alltså det här var lite för mycket…."
Sophia:
"Fråga om de har take away-mugg."

Malin phadder:
"Man kan inte ta tillbaka ett skak."

Gruppen föreslår att vi ska hänga minivodkaflaskor på flaggan. Johanna säger:
"Det finns nog på systembolaget."

Malin phadder:
"Om man har en stor mun så ska man stoppa in mycket."

Kjell och Tom till Kim:
"Du har fylleansvar ikväll!!"
Kim:
"Visst, jag kan vara nykter!"
Kjell och Tom:
"Nej, det är din tur att vara full!"

General Tafvs:
"Flytta på dig, annars kissar jag på dig!"

Lisa Grupp 3:
"Du kan inte säga lilla gumman till mig när jag ser 3 av dig."

Lisa Grupp 3:
"Behövde jag hjälp att klä på mig igår?"

Johanna:
"Jag drack mitt första glas vatten igår."

General Skägg:
"Bamba? Barnbespisning? Bambla? Vart kommer u:et in?"

Johanna Grupp 3:
"Jag har varit full i 5 dar men jag måste komma idag."

Viktor från Superåttor gycklar:
"Jag är en liten flicka, med en snopp"

Phadder-Lisa frågar:
"En sittning på tyska då?"
Bruce:
"Si, si."

Viktor från Superåttor säger:
"Det är svårt att vara en varesle och inte gilla stimulering…ha!"

Phadder-Lisa sjunger på "Min hatt den har tre kanter":
"En hatt det har tre katter."

Malin försöker förklara bort Johannas ålder/hårfärg:
"Men treårongar kan ju ha ljust hår, men inte gammlingar."

Emelie:
"Men skall du inte gå?"
Malin:
"Nej, så full är jag inte!"

Tavfs angående citronen till tequillan:
"Det är godare att bara suga, för att det är så gott!"

Kalle:
"Drick upp vattnet!"
Johanna:
"Jag har redan druckit upp det!"
Kalle:
"Nä, det har du inte. Drick upp vattnet!"
Johanna:
"Va?"

Niclas sprutar nässpray på K.R.
"Jag gillar att spruta på dig."

Daniel Nr 3:
"Jag tycker om kiss. Jag äter allt."

Jessika (Chuck Nollis):
"Jag har tagit tre och en halv vygotskij" (Tequilla)

Jessika:
"Nu har vi överlevt vår första sittning."

K.R.:
"Ingvar Oldsberg kör spårvagnslinjen 16 +"

Niclas om sina byxor:
"Alla hål har en historia!"

"Är det den som ligger på gatuplan?"
Måns appropå Cans bar & kök.

Malin:
"De skulle ringa mig i rumpan."

Emelie sätter en klisterlapp i pannan på Bruce. Bruce säger:
"Jag är jättebillig. Min nolla säljer min för nittionio kronor."

Lollo:
"Jag är jättesnuskig i vanliga fall, det är jättetråkigt…."

"Jag är nyktrare än dig!" K.R. om Patrik när han skriver.

Patrik:
"Torb fan va snygg du är i håret!"
Torb:
"Ja, men så ful i huvet!"

Nicklas nolla inför P6sittningen:
"När börjar lunchen?"

Kiah:
"Funkar den här eller?"
Lisa:
"Ja, bara du suger hårt så!"

K.R. dagen efter pubrundan:
"Mitt piss luktar whiskey!"

Julia (Chuck Nollis):
"Jag körde upp min snabel i pannan!"

Jessika i Chuck Nollis:
"Jag skjuter bara lösa skott!"

Kajsa:
"Kom igen Sofie. Vi bumpar!"
Sofie:
"Det går inte här. Det är ingen teknologi här inne"

Jessika i Chuck Nollis:
"Hallå! Kan ni slicka er på bollarna där bak?"
Och sen:
"Jag har världens största bollar. Det är jättejobbigt med broccoli på bollarna!"

Johanna nolla:
"Dom har ostronis här!"
Asp 4

"Från Kjell och Tom till Kim"

Ett av de bästa citaten ever! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress