P6 Göteborg

NOLLNING!! osvosvosv
Nollning woooahhhhah!

Nästa vecka börjar då våran kända vår-nollning!!!
Jag är AS-pepp!!!!

Nolla betyder förövrigt att ni inte (troligtvis) har tagit några högskolepoäng ännu! Ingenting kränkande!

För er nollor som läser detta kan jag inte göra mer än att rekomendera att gå! Min nollning på min tid gav mig mycket, insyn i skolan, böcker och även vänner vänner vänner!!! Men framförallt så hade jag kalas kul!!! presis som denna vår kommer bli!!!

Jag vet inte om ni sätt schemat än så ska inte spoila detta!! Om ni inte hittat till vår facebook-grupp så heter den "Nollning VT12" Gå in och kolla vettja! Där kan ni få mkt bra information :P men något som framförallt är KALAS KUL är vår pub-runda! En av mina favorit aktiviteter som vi i P6 hittat på! :) Då ser man lite av götet och olikapubar samtidigt som man samlar saker ^^hohohohooh
Aja! Det var en av typ as många AWESOME aktiviteter vi bjuder på! :P

Faktum är att jag tänkte lägga upp lite bilder från några av mina nollningar =D WIHOOAA

Här hade vi maskeradbrännboll! Vi var mimare!

Är man mimare får man leva sig in i rollen! Det var en lång uppförsbacke så vi tog ett rep som hjälpmedel!

Här är vi och Bowlar! Lätt BÄST!

Här är en sne bild, för er som inte ser det! Det är jag som ska på barnkalas!!! YEYY

En nollningsmaskot! Vi tog väl hand om den, här är den hos en nolla :)

En såkallad P6:a som agerar toasmaster på en övningssittning! De jag ville säga med denna bild är bla DONT PANIC inför nollningen! Det kommer bli AWESOME!

Vi har en awesome time på en bar någonstans i ljuva Göteborg!

En annan övningssittning!

Förövrigt har inte jag tagit alla kort, så kan inte ta cread för detta!!!!!:)

SES den 19!!!!!!!!!!

Första mötet för året!

Förövrigt hade vi vårt första möte för året igår! Tisdagen den 10 Januari!! :)
Det hela gick bra, det som var lite störigt var väll att vi inte hade någon lokal att gå till så vi fik leta runt lite tills vi insåg att vi kunde gå in till expeditionen! Dock hade några andra (Inklusive jag) hittat en as bra plats på 2:våningen. Men de resterade orkade inte gå dit! (LATA!!!)

Kramar
P6 Göteborg
Frida (Quote)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress