P6 Göteborg

Maskeradbowling
Jag tror allt att det är ett nytt ord? Maskeradbowling!? Nu är det så iaf!

Mår fantastiskt idag, för nu kan jag faktiskt skriva någonting vettigt om nollningen!(Trots att inlägget om Jusin Beiber var mycketmycket vettigt) Var med på första aktiviteten idag. ^^ Hade kalas kul! Det var många roliga och fina nollor! Utklädda allt från clowner till disney figurer! Här kommer lite bilder, är det någon som mår jätte dåligt för att ni är med på en bild så kan ni kontakta P6. (Eller mig som skriver) Ah men kommentera eller något! men tycker förörvigt att ni alla blev jätte fina och att det inte finns något att skämmas för!

Lollo (Micke)
Nicklas Guden är lycklig för någon tar på honom!








FINT!





Humöret är på topp och det dansas 80/70-tals dance!

GUDAR






Små råttor eller möss :)



Här har vi Disney figurer! Alice, anden i lampan, ior och toker!! Fantastiskt!


YEEEAH Ryback är PEPPP!!!



Här har vi en LAGFLAGGA!! Super! Temat verkar vara att ha kul då flaggan består av kvarlevor från glada dagar! Det må vara den vitaste lagflagga jag sätt^^ Vi i p6 brukar säga: Kreativitet belönas! Gillar kreativiteten på denna!!!! :)


Här har vi en Clown och ett Lejon! Fantastisk bra utklädda måste jag säga!!!!



PP = PEPPA P6:ARE


IOR och TOKER! :) Fint!


Huvuden! Fint! Som jag brukar säga!

För er som sörjer för att ni inte kom med på kort! Det är Lugnt! Kom imorgon (Onsdag) på Sys6 onsdagspub så ska jag se till att fotta er =D SES!

Kramar Frida Qoute Bubblan
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress