P6 Göteborg

Jul i vårt hus
I tisdags hade vi i P6 vårt sista möte för året! Mötet gick helt okej, det märks att folket behöver ett litet jul-lov! Året som sittande har varit sjukt lärorikt än så länge! Man har lärt sig mycket om sexmästeri-livet och om människor i största allmänhet.

Igår, fredagen den 16 Dec hade Matnat6 sin julpub! Det var kalas kul, det bjöds på lotter, quiz, en otroligt vacker, kraftig mistel och JULPUSSEL samt julmat! Kan det bli mer julstämning?

Själv var jag oerhört imponerad på deras fina mistel, tyvärr har jag ingen bild på den dock.. :/
Hoppas att det var massa som hade lyckan att stå under den tsm med någon :) MYS Själv hamnade jag vid pysselbordet.
På något sätt kändes det hemma där om man säger!

Dagens händelse måste ha varit stackars Ryback som hade beställt två hamburgare och i efterhand fick reda på att det fanns julmat. Han var glad efter det! Men försökte muntra upp honom med att sätta en tomte på hans tallrik.

Jul-mat.

Jag fick även en tomte på kinden samt en as cool mustach och ett hängade get-skägg!


Tyvärr har jag inte så mkt bilder på de andra kreationerna som tillverkades, men det var många fina saker. Bla var det en kille som var expert på flätade hjärtan, Jossan och Elinor gjorde egna coola kreationer som inte går att beskriva och sys6 gjorde lite snoppar som hängdes i granen. Men jag må nämna att de faktiskt gjorde andra saker också! Som granar, snögubbar osv.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress