P6 Göteborg

Hejsan!
Hejsan kära Läsare!

För er som är nollor hade jag gärna skrivit om hur underbart roligt och kul vi har det på nollningen ^^Fast jag är inte med så kan tyvärr inte göra detta! Jag tänkte istället upplysa er om ren levande fakta som är bra att veta!

1. P6 är Awesome! Går man med öppnas en stor studentvärld :) Fantastiskt! Man får dessutom en vacker overall!!Röd och grön! Vi har ju startat en Aspning nu till våren :) Vilket är ännu mer fantastiskt! Tycker ni ska testa att aspa och se vad det innebär!

2. Nu har nästan hälften av nollningen gått, och det är en vecka kvar! Så kommer självklart Finsittningen! Man klär upp sig i en fin klänning och fixar håret! Killarna kommer i kostym och det är sista dagen av nollningen! Underbar känsla!
Men trots detta tar det inte slut där! Vi i P6 kommer fortsätta att arra massa pubar och sittningar! Förövrigt finns det fler förningar som också gör detta och Kårkällarn har en pub varje onsdag med både studentvänliga priser och finare Öl.

3. Justin Beiber är AWESOME! Fantastisk fantastik musik! Jag hade planerat att klä ut mig till honom på maskerad bowlingen! Men blev ju sjuk! Hoppas innerligt att någon annan gör detta <3 Visste ni att denna duktiga pojke var bra på trummor som 3åring! SJUKT! Men iaf! Jusin beiber! En person vi hyllar ofta i P6 :) (eller?)




Kramar Frida Qoute Bubblan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress