P6 Göteborg

Tisdagsmöte och Onsdagspub
Denna vecka har vi fullt upp i P6! Idag har vi haft vårt veckomöte som gick väldigt bra! Det var kul och mycket trevligt! Jag fick även se de nya asparna! De var SUPER SÖTA!! Precis som våra tappra och duktiga tre aspar som aspats sedan höstas! Imorgon!

På onsdag ja då har vi Onsdagspub! Det kommer bli precis lika Awesome som alltid!! Är man Awesome så är man :))

Jag länkar eventet till er BELOW
http://www.facebook.com/events/325832807462520/

På fredag ja då sammarbetar vi med filosofspextet som ska ha sin föreningsföreställning, Glenn. Vi kommer att hålla i en pub efterråt! Det kommer bli kalas kul! Framförallt för er som går på föreställningen! Kanske har några av er redan sätt den? Trots att just denna föreställning är till för föreningsmänniskor så länkar jag den så ni iaf kan se vad det är om ni inte redan visste det.BELOW
http://www.facebook.com/events/244970412250640/

Sedan på lördag då ska majoriteten av oss gå på DREGGFÖRESTÄLLNING! Så då är det självklart spexet som har sin föreställning och dreggar lite! :)

Så jag har inte laddat upp några bilder på länge så därför lägger jag upp dessa som visas BELOW




Hej!

Kramar Qoute Frida
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress