P6 Göteborg

Fullt upp i helgen!
Under helgen hade vi i P6 full upp! Så jag tänker berätta för er dag för dag vad som hände!

Fredag:

I fredags anordnade vi en pub i sammarbete med filosofspexet som hade sin föreningsföreställning!
Det coolaste med denna dag måste vara att de fått dit Glenn Hysén. Pjäsen handlade nämligen om IFK när de vann en fotbollsmatch i Hamburg. Det som var vädligt speciellt med detta var att en av huvudpersonerna spelade Glenn! PRO
Puben vart kalas bra! Det var mycket folk och Glenn var jätte trevlig, vilket gjorde alla otroligt lyckliga och glada! Bara hans närvaro var väldigt häftigt för vissa.

Trots detta trodde ju jag att han var Molles (P6 hangaround) pappa. De kom till puben tillsammans och jag tänkte: "mmm jaa de är nog lite lika allt"... Candyman hade ett och annat att säga om detta.. Det kanske ni såg på Facebook?
Padde super som vanligt!

Två söta MatNatare

Ryback beställde en SJUKT EPISK hamburgare. Den innehöll en hamburgare + tacco köttfärs.       Tacco-burgare. Kött kött kött om man sammanfattar det hela! Det gick iallafall till historien!

Lördag:
På lördagen gick vi och kollade på Filosofspexet pjäs(draeggföreställning). Vi började att förferra (som det nu faktiskt heter) hos mig. Sedan begav vi oss vidare mot studenternas hus för att, för min del för första gången se dem framträda påriktigt! :)
Jag personligen tyckte att pjäsen var jätte bra och en röd tråd även om pjäsen vart lite extra spexad nu när det var dreaggföreställning! GOOD WORK!!!

Efter föreställningen fortsatte vi firandet och kalasandet hos en av våra aspar! Kvällen var sjuuukt braaa! Det är allt jag kan sammanfatta det med ^^
Asparna hade tappat paddes mössa men den återfanns utanför min port.. Kanske var detta planen? Lixom ge mig en fantastisk överraskning när jag kom hem! Inte nog med det så hittade jag även en blomma på vägen som jag nu har svår vid fönstret! Fint!!

Söndag: Då var nog många av oss bakis!

ps. Min favorit asp nr1.
ds.

Tänkte förävrigt skriva något sällt om två aspar som fick en bajskorv av mig som tydligen vart as leeedsnaaa..

Ni två aspar små, en bajskorv ska ni ej få!
Med i P6 vill ni vara, dansa festa och va glada.
Bästa tiden i ert liv, ingen har så kul som vi!
P6 hittar på en massa trams och sabbar ens balans.
Med detta vill jag säga bajskorv kalas Aweosme tralala

Kramar Frida Qoute


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress