P6 Göteborg

30års Jubileum
I helgen firade vi vår 30års dag!

HELGENS OUTFIT..
Helgens outfit består av följande:
RÖD overall med ett grönt ben, färgat den själv. Det är därför jag lyckats ha två färger på den. Till overallen har jag en svart t-shirt som det står P6 gbg på. Gbg står för GÖTEBORG. För det är där vi håler till..

helgens outfit

Helgens outfit

helgens outfit På overallen kan man ha märken och även sitt smeknamn skrivet. Smeknamnet har föreningens generationen innan oss bestämt. Vilket för oss tbx till ämnet.

I helgen slog vi på stort! På fredagen hade vi en pub för alla våra vänner runt om i Sverige. Vihade två barer öppna och det fanns även tillgång till caps :)



På lördagen var det dags för intärnsitts. Hela stora salen på studenternas hus fylldes av röd-gröna overaller. Generationer från 90-talet till 2011. Det var otroligt roligt och trevligt att träffa alla generationer! Jag må säga att denna sittning var en av de bästa jag varit på. Om någon vet hur man festar så är det vi!! Hela kalaset slutade med två ambulans besök, men glada är vi alla nog ändå i slut ändan!

toastmastrarna och padde kiim Kim
Toastmastrarna

Punch Punsh Dans Dans

Sal av p6:are


Om det hände eller sas någonting roligt ni tycker är värt att dokumentera får ni gärna lägga in detta i kommentarer :)

Frida


Anna

Och det var så jäääääävla bra! Det var helt sjukt kul! Ge mig mer! Varför ska det alltid ta slut? =)

Hällås

Sjukt bra och rolig helg! Vill ha flera såna!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress