P6 Göteborg

Picknick
Vädret var på vår sida när jag vaknade igår och möttes av en blå himmel! Underbart, mina böner hade nått fram! Så iväg till slottsskogen bar det där vi i det något fuktiga gräset dukade upp en hejdundrande picknick.

Sen var det upp till er att slå era huvuden ihop för att på bästa sätt lösa de utmaningar som vi utsatte er för. Imponerande många tekniker för att vända upp och ner på en filt. varför inte låtsas att det är en flygande matta till exempel, eller att börja klättra på varandra för att uppta mindre yta. Härliga gyckel bjöd ni på också. Gillade starkt erat engagemang hela dagen och hoppas att ni hade lika kul som jag.

Insåg dock då jag i sällskap av Zeus plockade in tipspromenaden att mina frågor nog hade varit lite svåra. eller så hade det krävts en lektion i grekisk mytologi i förväg. 

Jag har vaknat från och till hela natten nu för att se så att vädret fortfarande är på min sida inför kvällens brännboll. Sol vill jag ha och INTE regn! Det är grått, men det verkar kunna klara sig. Så jag tycker att vi allihop håller tummarna så ses vi i slottsskogen ikväll!

Kramar Athena  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress