P6 Göteborg

Kareokepub
På tiden att den här bloggen vaknar till liv igen, och vad passar då inte bättre att skriva om än gårdagens kareokepub? Och kan man få en bättre start när man kommer dit och frågar om det är något drag med sjungandet därinne, och får till svar att de har en väldigt bra spritbar, med en massa drinkar. Hm, det var ju kareoken jag kom dit för, men men. Ett plus till matnatsex bar var att de hade Havanna club. Drick aldrig Cuba Libre med någon annan rom, för det smakar skit. 

Jag hittade i alla fall snabbt en lista och snart var jag och Emelie uppskrivna med 9 to 5. Vi bara måste ju köra den, och nu kan vi den ju i alla fall utantill. Sen blev det många andra låtar tillsammans med många andra personer. Men det stora målet var ju att få Lurifix att sjunga, just bara för att han inte ville. Synd att de inte hade Lurifixlåten, det hade ju varit perfekt. Nej, vi fick leta upp något annat. Jag frågade vad han lyssnade på och får till svar klassisk musik, dansband, guns n roses och death metal. Med andra ord fick han vara med och sjunga the final countdown. 

Sen kan jag informera att antikvarie och akvarie inte är riktigt samma sak. Och bara så alla vet så är Arvid DDD, men frågan är ju egentligen om du är DDD? Långben gick med på ett utav D:na. Många tack till Agge som faktisk ligger bakom grundandet av DDD, fast hon nog inte är medveten om det själv. Du äger, gumman!

P6arna började droppa av den ena efter den andra allt eftersom kvällen gick. Slutligen var det bara jag kvar. Inte så konstigt med tanke på att det var matnatsexarr iofs. Jag fick tillochmed sitta vid datorn och ta hand om spelningslistan för kareoken, detta till πnglans lite oroade blickar i början.

Jag avslutade hela kareoken med att som sista låt sjunga Poison med Stereo, som måste ha fått i sig något konstigt innan han kom den här kvällen. Han ville sluta fred, bli vänner, som sagt han måste ha fått i sig något konstigt. =)

Idag är det omsitts som gäller! Hoppas att alla är laddade uti fingerspetsarna nu. / Therese 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress