P6 Göteborg

Lite förbättringar!
Oh yeah people.. Ville bara säga det att, jag är ganska stolt över mig själv!! Plockat in en klocka som du ser, helt onödigt?! Absolut, men ibland kan det vara bra o ha, ehm... eller ngt =) Ser du det? Och framförallt ser du den schyssta kalendern? Det är för att vi lagt in ett kalendarium för dig där. Bussigt va? Så du vet precis när vi har alla våra grejjer och förhoppningsvis var! Okej, kalendern är LITE LITEN, men klicka på den.... ja pröva då... Du blir förflyttad, fränt va? =P

Lovely isnt it?!

Nej nu ska jag sluta och vara stolt, detta var inte så mycket p6-inlägg som skrytinlägg för mig själv.. och det var inte ens jag som gjorde allt.... Men men detta kommer ju alla till gagn förhoppningsvis! =P Förlåt att jag ljög!?

Glöm inte att kika in på hemsidan för lite mer bilder o bus!!! Kramar! //A
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress